follow | dash
lala header photo lalasheader.png
She's Aurora

Lala De'laila


This is my official blog, talk about my self, love and all about me.Thanks for reading. Lots of love- Lala

About Links Entries Stuffy


Malam? Oh, masih muda bak kata remaja, Tak remaja lah tidur awal kan ?
So aku masih remaja lah sebab masih tak tidur lagi ? kan..
Bosan sebenarnya malam ini. Tak ada something pun aku nak buat. No idea.
So blurrr, orang kata kanan aku ke kiri, orang kata kiri aku ke kanan.
Eh, why ha? No aku tak tahu, (termenung)
Mungkin aku penat barang kali, (sambil meneguk air susu panas ducthlady)
Bercerita pula pasal hari ni.
12 / 12 / 2012
Oh nice number right ?
Merata orang update pasal tarikh ni. Sedar tak sedar jelah kan manusia.
Masa terlalu pantas, Tak dapat nak kejar langsung. Umur makin menaik usia kehidupan sudah berkurangan. Oh Tuhan :(
Cuma yang berlaku ialah tunggu dan melihat, Apa yang jadi? Apa nak jadi?
Oh bodoh betul rasanya. 


Older Post | Newer Post